Taraftar oturdu Pazar akşamı canlı izlemeye hazır Aşkın gözü kördür yeniden bir araya gelin ve sezonun favorileri Tiffany ve Brett’in gerçekten “sonsuza kadar” olup olmadığını Netflix’in kendi Twitter biyografisinin ilan ettiği gibi öğrenin. Ancak akış devi, dramayı izleyicilerine gerçek zamanlı olarak sunamadığı için büyük anında boyun eğdi. Yaklaşık 90 dakika sonra, Netflix toplantıyı sonlandırdı ve bunun yerine yeniden bir araya gelmeyi kaydetmeyi ve Pazartesi öğleden sonra yayınlamayı seçti.
“Geç kalan, erken uyanan, Pazar öğleden sonrasını bırakan herkese… Aşkın gözü kördür Netflix, Live Reunion planladığımız gibi olmadı” dedi. cıvıldamak. “Şu anda çekiyoruz ve mümkün olan en kısa sürede Netflix’te yayınlayacağız. Tekrar teşekkür ederim ve özür dilerim.” Netflix, canlı yayın zorluklarına neyin sebep olduğu hakkında yorum talebine yanıt vermedi.
Netflix, canlı yayınlar söz konusu olduğunda oldukça iyi bir şey olan TV’yi kesintiye uğrattı, ancak kısa süre önce geri getirdi ve abonelerini Mart ayında canlı bir Chris Rock stand-up gösterisiyle tanıştırdı. Canlı içeriğe geçiş, özellikle ağ şifre paylaşımını azaltma sözü vererek gelir elde etmek için popüler olmayan adımlar attığı için, Netflix’in video yayıncılarının rekabetçi bir alanında kendisini farklılaştırmasına yardımcı olacak bir itici güç olarak görülüyor. Ancak akışta canlı programlama, yayında olduğundan daha zordur ve Netflix, özellikle talep üzerine içerik söz konusu olduğunda, teknik engellerin kurbanı olan ilk yayıncı olmaktan çok uzaktır.
Danışmanlık şirketi Omdia’da medya dağıtım analisti olan John Kendall, “O kadar popüler olduğunu söyleyebilirsin ki başarısızlığı başarıdır” diyor. Netflix tarafından yoğun bir şekilde pazarlanan, hit bir buluşma programı gibi merakla beklenen içerik, ağın öne çıkması gereken şeydir. Ancak hataya çok fazla kişinin programa erişmeye çalışması neden olmuş olabilir. Kendall, “Netflix bu sorunla az önce karşılaştı, ancak ne ilk ne de son olacaklar” diyor.
Televizyon yayını canlı televizyonu basit gösterirken, yayıncılar farklı bir teknik kullandıkları için geride kalıyor. Yayın birden çoğuna bir sinyal gönderir. Bunu, geleneksel TV veya radyo sinyalinin dışarı çıkması ve ardından birçok kişinin bir TV açıp kanalı seçmesi olarak düşünün. Ancak akış, talep üzerine tek bir cihaza sinyal gönderen bir dizi tek noktaya yayındır. Kendall, bunun, içeriğin oluşturulmasında, sunuculara iletilmesinde veya kullanıcılara tesliminde işlerin ters gitmesi için daha fazla fırsat yarattığını söylüyor. Daha fazla insanın izlemesi, daha fazla bant genişliğine ihtiyaç duyulduğu anlamına gelir. Ve yayıncılar talebi yetersiz tahmin ederse sorunlarla karşılaşabilirler.
Kendall, özellikle Netflix’in burada zorluklarla karşılaştığını çünkü içeriğini dağıtmanın tek bir yolu olduğunu söylüyor: TV, bilgisayar, telefon veya tabletteki bir Netflix uygulaması aracılığıyla. HBO gibi rakiplerin, uygulamalar aracılığıyla izleyenleri olduğu kadar kablo abonelikleri aracılığıyla HBO kullananları da var, bu da kanalın yoğun zamanlarda içerik dağıtma şeklini çeşitlendiriyor.
Bir yanıt bırakın