Autonomous Worlds, Kurumsal Kontrolden Ücretsiz Çevrimiçi Oyunlar Getirmeyi Hedefliyor

OPCraft bunun gibi blockchain ile ilgili özellikleri göstermek ve ayrıca 0xPARC’s Lattice tarafından zincir üstü oyunlar oluşturmak için geliştirilen bir araç setini göstermek için inşa edildi. Geleneksel video oyunları genellikle, 3B ortamların ve diğer bileşenlerin programlanmasının alt düzey ayrıntılarını işleyerek işi hızlandıran Unreal Engine gibi oyun motorları kullanılarak oluşturulur. OPCraft bir “zincir üstü oyun motoru” olan MUD adlı Lattice yazılımı kullanılarak oluşturuldu.

Glibert ve Alvarius takma adını kullanan bir Kafes mühendisi arkadaşı, kendi zincir üstü oyunlarını oluşturmak için mücadele ettikten sonra MUD’u kurdu. Ad, 1970’lerde ortaya çıkan ve aşağıdakiler gibi çevrimiçi rol yapma oyunlarına ilham veren sanal çok oyunculu oyun dünyalarının bir türü olan çok kullanıcılı zindan için bir kısaltma ödünç alıyor. Havva Çevrimiçi. Kripto çağı MUD, her oyuncunun yazılımını blok zincirle senkronize tutmak ve bir oyuna yeni içerik eklemek gibi zorlu görevlerin üstesinden gelmek için tasarlanmıştır.

Drenaj kundaklama yiyin

Geçen sonbaharda Glibert’in ekibi, Londra’da Morris ve Emerson Hsieh dahil 45 katılımcının MUD kullanarak oyun prototipleri oluşturduğu 12 haftalık Otonom Dünyalar İkametgahına ev sahipliği yaptı. Çoğu, benzer şekilde geleneksel çok oyunculu oyunlara benziyordu. OPCraftama bir, adlı Drenaj kundaklama yiyinzincir üstü dünyaların yeni yönlere yönelme fırsatına işaret etti.

Prototip, havada asılı duran, iskelet benzeri bir goblin gösteriyordu. Demoda, oyunun yaratıcıları Arthur Röing Baer ve GVN takma adıyla anılan ortak yaratıcısı, gobline yemek yemek, ateş yakmak, basit bir haritada hareket etmek ve çamur adı verilen sınırlı bir kaynak toplamak gibi basit eylemler yaptırdı.

Work in-progress oyun içi ekran görüntüsü Drenaj kundaklama yiyin.

Hareketli Kalelerin İzniyle

Goblinin dünyası ve hatta oyunun amacı hala yapım aşamasındadır. Ancak, ilerleme kaydetmek istiyorlarsa oyuncuları işbirlikçi gruplar oluşturmaya teşvik etmek için tasarlanacaktır. Kendilerine Hareketli Kaleler adını veren oyun geliştiricileri, Discord sunucularında ve Telegram grup sohbetlerinde oluşan çevrimiçi topluluklardan ilham aldı. Oyunun, başka bir dijital yere veya platforma geçme yeteneğine sahip oyun içi bir organizasyon gibi, oyunun ötesinde var olan toplulukları kuluçkaya yatırabileceğini umuyorlar. Baer, ​​”Onun ortaya çıkmasını kolaylaştıran kısıtlı bir dünyada başlıyorsunuz, ancak uzun vadede onun tarafından kısıtlanmıyor” diyor.

Oyun oynamaya yönelik yeni yaklaşımları kanıtlamaya çalışmanın yanı sıra, MUD üzerine inşa edilen deneyimler de blockchain teknolojisinin sınırlarını zorluyor. Ethereum’un yaratıcıları başlangıçta, sisteme güç sağlayan merkezi olmayan ağda oyunlar da dahil olmak üzere her şeyi çalıştırabilecek bir “dünya bilgisayarı” sözü verdiler. Bu, geleneksel, merkezi bulut bilişime bir alternatif sağlayacak ve hizmetleri kapatılmaya karşı dirençli hale getirecektir.

Dezavantajı, blockchain üzerinde bu şekilde yazılım çalıştırmanın şu anda yavaş ve pahalı olmasıdır. OPCraft birçok bireysel işlemi birleştiren ve bunların bir demetini periyodik olarak blok zincirine bağlayan “toplama” adı verilen bir kriptografik sistemden yararlandı.

Lattice, toplama teknolojisi geliştiren bir girişim olan OP Labs ile ortaklık kurdu. OPCraft gösteri. OP Labs protokol ortaklıkları başkanı Annie Ke, aynı anda yüzden fazla oyuncunun aktif olduğu oyunun “en gerçekçi ama aynı zamanda en yenilikçi düzeyde bir stres testi” olduğunu söylüyor. Blok zinciri oyunlarının, toplama teknolojisinin blok zincirlerini nasıl daha ucuz ve kullanımı daha kolay hale getirebileceğini, ana akım merkezi olmayan finansal hizmetler gibi fikirleri ve hatta blok zincir tabanlı kuruluşlar gibi daha genel amaçlı uygulamaları daha uygulanabilir hale getirebileceğini gösterebileceğini umuyor.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*