En Son ‘Overwatch 2’ Kahramanı Bir Sınıf Savaşı Başlatacak

Tek başına bu, yeteneğin kasıtlı trol potansiyelini önemli ölçüde azaltır. Ama sıfır değil. Botlara karşı oynanan bir oyunda biraz pratik yaptıktan sonra, ara sıra kendim ölmeden bir müttefiki bilerek bir çukura çekmeyi başardım, ama açıkça yapmak istemediğim bir şeydi. Ancak, bu yalnızca bir müttefiki çevresel bir öldürmeye çekmek için geçerlidir.

Oyunun, örneğin Lifeweaver’ın bir müttefiki siperden çıkarıp doğrudan bir Widowmaker’ın ateş hattına girmesini engellemesi imkansızdır. Ya da pek çok beceriksiz Mei gibi, bir takım arkadaşının ultisi onu konumundan kaparak kazara mahveder. Bu notta, Pharah, Bastion ve hatta Reaper gibi nihai sırasında hareket edemeyen karakterler, olabilmek ultileri sırasında çekilirler. Hangisi çok iyi gidebilir veya çok kötü.

Life Grip’in sunduğu kısa süreli güvenlik açığı, potansiyel zararı hafifletmeye yardımcı olur ve benzer şekilde trol potansiyelini sınırlar, ancak bu her derde deva değildir. Bir Lifeweaver’ın müttefikini çekebileceği her şey uzak onları çekebileceği bir şey içine. D.va’nın bombası, Junkrat’ın lastiği, Mei’nin kar fırtınası, Rein’in parçalanması, Zarya’nın yerçekimi.

bu bir soru değil ikisinden biri takımınızın Lifeweaver’ı sizi öldürtecek. bu bir soru Ne zaman Ve ne sıklıkta.

Karar Vermenin Overwatch Hiyerarşisi

Rolünüze bağlı olarak Aşırı İzleme 2, yukarıdaki cümleye çok farklı tepkiler verebilirsiniz. Tercius gibi bir tanksanız, bunu ilk duyduğunuzdan beri homurdanmayı bırakmamış olabilirsiniz. (Tercius’a Lifeweaver’ın onu bir deliğe düşürmesini önlemek için uygulanan güvenlik önlemlerini açıkladıktan sonra bile, yeni yetenekten hâlâ inatla hoşlanmamaktadır.)

Öte yandan, eğer benim gibi bir destek ana iseniz, sonunda hayatınızda ilk kez bir denge duygusu hissedebilirsiniz. fazla gözlem kariyer. Mercy ile diğer karakterlerden daha fazla saatim var. (Ve onurum üzerine kaçınılmaz olarak lekelenmeleri önlemek için: Nerfing Guardian Angel, iyi, mızmızlanırsınız.) Ve başka bir karakterin sizi öldürmeye karar vermesi konusunda çok bilgiliyim.

Sorunu anlamak için, dildeki dile getirilmeyen bir dinamiği kabul etmeliyiz. aşırı gözlem, yani roller Olumsuz eşit yaratılmış. Bir takım mücadelesine kimin ne zaman ve nasıl gireceğine kimin karar vereceğine dair yumuşak bir hiyerarşi var. Basitçe ifade etmek gerekirse, bir tank çatışmaya girebilir ve bir destek isteksizce onu takip edebilir, ancak bir desteğin kaybettiğini bildiği bir savaştan geri çekilmesi ve tankı geri çekilmeye ikna etmesi çok zordur.

“Evet ama bu senin seçenekTercius, elbette, kaybettiği bir savaşa girdiğinde Reinhardt kıçını kurtarma kararıma atıfta bulunarak söyledi. “Life Grip benim seçimim değil. Ajansımı kaldırıyor.” (Tercius aslında harika bir Reinhardt’tır ve bunu nadiren yapar, ancak Quickplay tanklarıyla ilgili hayal kırıklığımı bir yerlerde dile getirmem gerekiyor.)

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*